Deze module stelt gebruikers in staat om efficiënt en effectief gesprekken te voeren, te beheren en te analyseren binnen de Yellow Yard applicatie. Het richt zich op het verbeteren van de communicatie tussen gebruikers en hun contacten, zoals klanten, kandidaten of teamleden.
Mogelijkheden
Er zijn twee manieren om een gesprek aan te maken, dit kan handmatig of via een workflow actie.
Handmatig
Als je het dossier opent van een kandidaat, kun je naar het tabblad Gesprekken.
Op deze pagina kun je het gesprek aanmaken.
Je kan het gesprek hier handmatig koppelen aan een Vacature of Organisatie, het type gesprek aangeven en de datum/tijd aangeven.
Ook kun je doormiddel van een mailsjabloon de overige gegevens gebruiken om een mailtje te sturen naar een kandidaat en opdrachtgever.
Workflow
Het is ook mogelijk een workflow te maken om zo gesprekken aan te maken op basis van een koppeling.
Bij Instellingen > Workflow > Nieuwe regel > Workflow regel importeren.
Hier kun je vervolgens kiezen voor: GESPREKKEN | Aanmaken 1e Gesprek Klant
Na het kiezen van deze optie is het van belang dat de volgende opties goed staan:
Zo heb je dan de workflow ingesteld, dit houdt in dat als je nu een Koppeling op je gekozen status zet je een optie krijgt om door te klikken om een gesprek aan te maken.