Inleiding
Heb je vragen, bugs of ander problemen waar je tegen aanloopt? Daarvoor hebben we het ticket systeem! In dit artikel beschrijven we hoe we een ticket aanmaken zodat je snel weer aan de slag kunt.
Stappen
Als je ingelogd bent in Yellow Yard klik je op het volgende icoon
Hierna kom je in het volgende overzicht:
Hier kun je een ticket maken door op de Nieuw knop te klikken waarop je ons "Nieuw ticket" venster tevoorschijn krijgt. We leggen de verschillende gedeeltes uit:
- Onderwerp
Hier vul je in wat voor vraag, probleem je hebt. Dus bijvoorbeeld: CV Uploaden lukt niet meer - Platform
Dit veld kun je aanpassen naar welke portal je gebruikt, dus de standaard portal, de managersportal bijvoorbeeld. - Bericht
Hier omschrijf je het probleem in zo veel mogelijk detail, of je vraag natuurlijk. - Betrokkenen
De mensen die toegang moeten krijgen tot deze ticket die je indient. - Bijlage
In de bijlages bieden we de mogelijkheid om een screenshot of een andere bijlage toe te voegen.
Vervolgens klik je op Opslaan en is de ticket aangemaakt. Nu komen wij in actie! 😎